
| internal vehicle number: | 6198 |
| brand: | Volkswagen |
| model: | Up! 1.0 High Up! Panorama Airco PDC Cruise 5-Deurs |
| fuel: | petrol |
| power: | 44 kW |
| engine capacity: | 999 cc |
| transmission: | manual transmission |
| number of gears: | 5 |
| ERD: | 2013 / 9 (2013 / 9) |
| mot till: | 08-09-2026 |
| mileage: | 103.772 KM |
| sales price nl: | € 3.150 |
| V.A.T. / margin: | margin |
| colour: | grey |
| body: | hatchbak |
| number of doors: | 5 |
| weight: | 840 kg |
| CO2 emissions: | 95 g/km |
| details: | Algemene informatie Merk: Volkswagen Model: up! Type: 1.0 High Up! Panorama Airco PDC Cruise 5-Deurs Modelreeks: apr. 2012 - sep. 2016 Modelcode: Typ AA Productienummer: 6198 Technische informatie Koppel: 95 Nm Aantal cilinders: 3 Aandrijving: Voorwielaandrijving Tankinhoud: 35 liter Acceleratie (0-100): 14,4 s Topsnelheid: 161 km/u Maten en gewichten Laadvermogen: 450 kg GVW: 1.290 kg Afmetingen (LxBxH): 354 x 165 x 150 cm Wielbasis: 242 cm Interieur Aantal zitplaatsen: 4 Milieu Energielabel: A Verbruik Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4) Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0) Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8) Historie Aantal eigenaren: 2 Financiële informatie Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 74 per kwartaal Productveiligheid Fabrikant: Boekema Trading Weibuorren 1a 9247AX URETERP, NL 0858081488 http://www.boekematrading.nl info@boekematrading.nl Verrijdbare voorschade Stuur- en dashboard airbags stuk Compleet kenteken Kijk voor meer foto's en informatie op: www.boekematrading.nl Disclaimer: (prijs)wijzigingen, fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden. |
Despite the fact that we do our utmost to inform you correctly it may happen that the options can be different from what is presented on the web. All rights are reserved. Therefor we are pleased to invite you to check your purchase on forehand. Eventual errors in writing and/or text are reserved. Reservations made without prepayment are not possible.
Weibuorren 1A
9247AX Ureterp
Nederland
